Piese si Accesorii
  • Piese auto dupa marca
  • Accesorii Auto Diverse
  • Acumulatori auto
  • Antigel si lichide diverse
  • Clipsuri & Elemente Caroserie
  • Covorase auto cauciuc
  • Covorase auto mocheta
  • Echipamente service
  • Electrice & Electronice Auto
  • Intretinere Auto
  • Jante auto si capace roti
  • Lamele stergator
  • Spray-uri & Solutii tehnice
  • Tavite portbagaj
  • Uleiuri auto si aditivi
  • Garantia produselor

     

     

    Declaratie de conformitate si Garantia produselor.

     

    Rezolvam garantiile de piese auto pe loc, daca clientul inlocuieste componentele in service-ul nostru.
    Daca piesele sunt montate in alt service autorizat RAR, garantia se acorda dupa ce sunt verificate de catre specialistii in garantii.

    AutoA Magazin cu sediul în Bucuresti, B-dul Basarabia Nr. 250, J40/3077/2007 si RO 21096599, declaram pe propria raspundere ca produsele care fac obiectul prezentului certificat de garantie nu pun in pericol viata, sanatatea si securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu declarațiile de conformitate si calitate emise de furnizor/producător.

    AutoA Magazin vinde doar piese si accesorii auto noi, de origine sau interschimbabile cu sistemele originale care echipează autovehiculul, conform cataloagelor/listelor editate de catre furnizor/producator. Piesele se vand in ambalajele originale ale producatorului, sau in ambalajele livrate de furnizor/importator, si au garantie conform legislatiei in vigoare - OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 296/2004.
    Garantia se asigura doar pt produsele vandute si nu include costul montajului acestora.
    Garantia acopera o valoare maxima egala cu valoarea produsului.
    Orice produs se va inlocui daca nu se potriveste pe autoturismul pentru care a fost ofertat/vandut, sau se va inlocui/repara daca se deterioreaza in perioada de garantie. Daca inlocuirea / repararea produsului nu este posibila, se va returna contravaloarea acestuia.
    Pentru a se inlocui un produs (care nu face obiectul unei garantii) sau pentru a se returna contravaloarea acestuia, este necesar ca produsul sa fie returnat in ambalajul original (cel in care a fost vandut), cu toate accesoriile cu care a fost vandut, sa nu fie murdar, sa nu aibe urme de lovituri sau de montaj, iar ambalajul sa nu fie murdar sau deteriorat. La inlocuirea unui produs care nu se potriveste pe autoturismul pentru care a fost ofertat/vandut, este necesara o constatare detaliata, semnata si stampilata de service-ul autorizat RAR care a constatat aceasta incompatibilitate.
    Orice reclamatie de garantie se primeste în scris sau pe e-mail, caruia i se va răspunde în termen de max. 15 zile calendaristice de la data primirii. La receptia produsului/elor ce fac obiectul garantiei se va intocmi un proces verbal de predare-primire eliberat de AutoA Magazin. In cazul in care deficienta nu poate fi constatata la expertiza furnizorului si este impusa efectuarea unei expertize de catre firma producatoare sau o terta parte neutra (expert in domeniu), raspunsul la reclamație se va da in maxim 15 zile calendaristice de la data primirii rezultatului expertizei, conf. OG21/1992 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Cheltuielile suplimentare de efectuare a expertizei vor fi suportate de partea in culpa. Cumparatorul va fi informat cu privire la aceste aspecte.
    Termenul de garantie decurge de la data vanzarii produsului, inscris pe bonul fiscal sau pe factura.

    Termen de garantie 18 luni la toate produsele, indiferent de producator, cu exceptia urmatoarelor cotegorii de produse:
    1. Garantie 12 luni la produse sau componente recondionate de furnizor/producator.
    2. Garantie 12 luni la piese de schimb pentru alternator, electromotor, compresor clima.
    3. Garantie 12 luni la orice produs electronic/electric. Ex:, debitmetre, senzori, actuatori, egr, comutatoare, intrerupatoare, relee, claxon, cabluri, conectori, rezistente, bobine inductie, bujii incandescente, fise bujii, delcou, ventilatoare, motorase, pompe, contacte, supape, electrovalve, sonde, clapete, injectoare, unitati de control…etc.
    4. Garantie producator - pentru orice produs care are garantie acordata direct de producator, in conditiile mentionate in documentatia producatorului.

    Nu se ofera garantie la produsele cu caracter consumabil, indiferent de producator. Ex:
    1. Lichide diverse, ulei si aditivi ulei, solutii lichide, vascoase sau gazoase(de tip spray), stergatoare parbriz/luneta/far, bujii scanteie, filtre (de orice fel), becuri, sigurante auto, curele transmisie(accesorii) si distributie, burdufe, covorase, tavite, suruburi, cleme, clipsuri, coliere, capace
    2. Oringuri, simeringuri si bucsile/garniturile/simeringurile (ca si elemente de schimb) ale elementelor de franare.
    Nu se ofera garantie pentru un singur disc sau tambur de frana, daca acesta se poate comercializa la bucata.
    -Anumite produse se vand cu sigiliu numerotat (numar produs). Nu se ofera garantie la niciun produs vandut cu sigiliu si returnat fara sigiliu.

    Piesa veche la schimb:
    Conditii necesare piesa veche la schimb, la vanzarea unor piese noi sau reconditionate:
    Piesa veche trebuie sa fie identica cu piesa vanduta (sa aibe aceleasi caracteristici si toate elementele din dotare), fara axe blocate/rupte, sa fie curata, sa nu fie lovita/crapata/torsionata, sa nu aibe parti sau componente lipsa.

    Documente necesare acordarii garantiei:
    1.Dovada montarii intr-un service autorizat RAR pentru tipul de manopera efectuata (deviz si factura / bon fiscal) in care sa fie specificata data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare si constatare defect.
    2. Copie autorizatie RAR de la service-ul unde s-au montat piesele, fata/verso (cu stampila valabilitatii)
    3. Certificatul de garantie eliberat de AutoA Magazin.
    4. Factura sau bon fiscal eliberat de AutoA Magazin.
    5. Copie talon auto (cu inspectia ITP valabila) pe care s-au inlocuit piesele.
    6. Nota de constatare, semnata si stampilata de unitatea autorizata RAR care a efectuat constatarea. Constatarea defectiunii sa fie realizata prin mijloace tehnice specifice in functie de produs, iar descrierea notei de constatare sa fie detaliata (explicate si cauzele aparitiei defectului), si insotita de raportul de teste / diagnoza / verificari, acolo unde este cazul, dupa cum urmeaza:
    -6a. La orice produs electronic/electric/electromecanic - test diagnoza
    -6b. La inlocuirea oricarui produs ce apartine sistemului de franare - test pe standul de frana cu metrologia valabila.
    -6c. Teste ovalitate pe standul de franare sau pe ceasul comparator(cu metrologia valabila) pentru discuri, placute, saboti, tamburi, etrieri.
    -6d. Pentru compresoare A/C - documente achizitie compresor, condensor, filtru uscator si supapa expansiune sau supapa orificiu calibrat. Devizul de montaj trebuie sa cuprinda inlocuirea acestor piese si spalarea instalatiei de agent frigorific.
    -6e. Pentru volantele cu masa dubla - test diagnoza clapeta admisie aer, la motoarele diesel.
    -6f. Pentru amortizoare - test stand amortizoare
    -6g.Pentru componente ale sistemului de directie - dovada efectuarii geometriei rotilor dupa inlocuirea piesei / lor.
    -6e. Pentru jante auto - dovada echilibrarii rotilor dupa montajul jantelor.

    Garantia se anuleaza sau se pierde in urmatoare situatii:
    1.Nu sunt prezentate toate documentele de mai sus, necesare la acordarea garantiei.
    2.Produsul nu a fost montat corespunzator sau a fost montat impreuna cu alte piese conexe uzate, defecte sau modificate.
    3.Produsul nu a fost comparat la montaj cu celalalt produs care a fost inlocuit.

    4.Produsul nu a fost identificat corect de catre vanzator din cauza prezentarii unor date gresite de catre cumparator.
    5.Autoturismul a fost exploatat in conditii necorespunzatoare.
    6.Produsul/ele prezinta o uzura normala.
    7.Neefectuare (de catre unitatea care a inlocuit produsele) a operatiilor de verificare, etalonare, reglare etc. la terminarea reparatiilor, in conformitate cu Ordinul MTCT nr. 2131/2005, a celor impuse de catre constructorul de vehicul, de catre fabricantul de produse sau de produse reconditionate sau ori de cate ori este necesar.

    ATENTIE !!! Nu deteriorati / murdariti ambalajele pieselor auto cumparate de la noi pana nu sunteti sigur ca piesele se potrivesc pe masina dvs si functioneaza corespunzator.
    ATENTIE !!! Nu montati pe masina piesele auto cumparate de la noi pana nu sunteti sigur ca ele se potrivesc pe masina dvs.

    Orice reclamatie sau retur (din diverse motive) se va lua in consideratie in maxim 15 zile de la cumpararea produselor.

    © 2007 - 2025 AutoA Magazin - All Rights Reserved!
    Developed by Weblama
    Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare. Sunt de acord.
     
    Lider4IT Chat
    Initializare chat...